کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318439 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت جدید ویندوز 11 پخش همزمان تصویر دوربین در چندین برنامه

مایکروسافت هفته‌ی گذشته، پیش‌ نمایش‌ های جدیدی از ویندوز 11 را برای همه کانال‌ ها منتشر کرد و به این ترتیب، همه کاربران اینسایدر (Insider) می‌توانند آپدیت‌ های جدید را امتحان کنند.

همانطور که معمول است، بلافاصله پس از انتشار، علاقه‌ مندان شروع به کشف تغییرات مخفی و اعلام‌ نشده و ویژگی‌ های جدید کردند. آخرین نسخه Dev، 26120.1542، حاوی دو گزینه جدید برای وب‌ کم‌ها است، از جمله امکان پخش ویدیوی خود به چندین برنامه.

 

قابلیت جدید ویندوز 11 پخش همزمان تصویر دوربین در چندین برنامه

 

در حال حاضر، ویندوز 11 فقط اجازه می‌دهد از یک وب‌ کم در یک برنامه استفاده کنید، بنابراین باز کردن برنامه دوربین در حین یک تماس زوم، باعث می‌شود برنامه دوربین، پیام "بستن سایر برنامه‌ها" را نشان دهد.

با نسخه 26120.1542، مایکروسافت این را تغییر می‌دهد. یک ویژگی مخفی به شما امکان می‌دهد ویژگی "چند برنامه‌ای دوربین" را فعال کنید و به چندین برنامه به طور همزمان پخش کنید.

 

در اینجا چیزی است که مایکروسافت در توضیحات می‌دهد:

  • برای افراد کم‌ شنوا طراحی شده است تا چندین برنامه ویدیویی بتوانند همزمان از این دوربین پخش کنند. پس از روشن شدن، تنظیمات دوربین مانند روشنایی فقط می‌توانند از این صفحه تغییر داده شوند.

برای فعال کردن ویژگی "چند برنامه‌ای دوربین"، به Settings > Bluetooth & Devices > Camera بروید، سپس دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی "Advanced Camera Settings" کلیک کنید. یک پنجره جدید روی صفحه ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد پخش دوربین چند برنامه‌ای را فعال کنید.

 

علاوه بر امکان استفاده همزمان از وب‌ کم خود در چندین برنامه، نسخه 26120.1542 ویندوز 11 دارای یک حالت به اصطلاح Basic Mode برای عیب‌ یابی دوربین است:

  • قابلیت پخش اساسی دوربین را روشن می‌کند. برای رفع مشکلات جدی دوربین در صورتی که همه روش‌ های دیگر شکست خورده‌اند، استفاده می‌شود.

مایکروسافت این ویژگی‌ ها را در یادداشت‌ های رسمی انتشار ذکر نکرده است، بنابراین جزئیات رسمی در حال حاضر ناشناخته هستند. انتظار داشته باشید در نسخه‌ های آینده پیش‌ نمایش ویندوز 11 درباره آن‌ ها بیشتر بشنوید.

تا آن زمان، می‌توانید با استفاده از برنامه vivetool و شناسه‌ های زیر، این دو ویژگی را فعال و آزمایش کنید: 49575624، 50292326 و 48433719.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50802 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/31 تعداد مشاهده: 1033
سافت گذر